حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

مدتی ست یاد گرفته ام با واژه ها بازی کنم،سر به سرشان بگذارم،پیچ و تابشان بدهم.حتی گاهی با آنها قایم موشک بازی میکنم و احساسم را پشت رنگ و لعابشان پنهان میکنم تا آنها مدام در جستجوی من احساسم را فریاد بزنند ...
این دست نوشت ها همه بازی ودست گرمی ست برای نویسنده شدن؛مطمئنم روزی که نویسنده خوبی شدم تازه میفهمم این واژه ها بودند که یک عمر مرا به بازی گرفته اند
آن وقت من میمانم و یک قلم تمام شده و یک کتابخانه پر از تنهایی،گوشه ی حیات خلوت دلم...!
.............
برداشت مطالب این وب با ذکر منبع بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی

دريافت کد :: صداياب

ساعت 2بامداد به وقت مکه

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۲۸ ق.ظ

سلام،الان ساعت 2 به وقت مکه است.امروز،روز تولد حضرت زهرا روز آخر سفره.الان برا آخرین بار داریم میریم مسجدالاحرام ،ازهمین الان و از همین جا نگران حسرت های بعد سفرم،انشالله نائب الزیاره دوستان به خصوص ملتمسین دعا هستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۱

نظرات  (۱۶)

۱۷ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۵ گریه های امپراتور

سلام.

انگار دوست ندارید بعد از پست های سفر مکه پست جدید بذارین...!

گریه های امپراتور با موضوع انتخابات بروزه.تشریف بیارید.

 

سلام با اجازه! لینک شدید
دعوتید به "مجالی برای تفکر" ...
درود...
چه کسی می تواند باشد آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منتظریم [گل]
۰۴ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۴ جواد عابدی
با سلام ب وبلاگ انتخاباتیم و شرکت در نظر سنجی شما را دعوت می کنم 
با تشکر
http://ta22-khordad.blogfa.com/
علیک سلام
نیازی نیست...
یه روز بهتون زنگ میزنم و میام می بینمتون...
ای کاش لااقل برای ما حسرتش می موند...
میگما آچه انزه دیر به دیر وبتو آپ میکنی؟؟؟؟
خجالت نمیکشی من هر روز به وبت سر می زنم و شما عید به عید آپ می کنی؟؟؟
نه واقعا خجالت نمیکشی؟؟؟
این بود قرارمون؟؟
ما برا این انقلاب کردیم؟؟
پاسخگو باااااااااااااااااااااش
پاسخ:
میام ایشالا 
سیستمم خرافه به خدا
سلام
دستی برسانید!
خیلی ویژه دعوتید به همکاری!
می شود آیا؟
۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۶:۱۶ بچه سده سنت شکن
سلام
درد دل های یک دختر
به روزیم[گل]
علیک سلام
ما که نتونستیم بیاییم ببینیم شما را...
ولی زیارت قبول...دعا می کنم حسرتش همیشه براتون بمونه!
نه آدرسی داشتیم نه همراه...
مثل من نباشی که اژدها رفتیم و گفتیم مگه بالاتر از سیاهی رنگی هست؟...
پاسخ:
سلام علیکم
آقا آدرسو پیامک کنم؟
خدا نکنه حسرتش بمونه ایشالا بازم بریم
اتماس دعا همشهــــــــــری!!!!

پاسخ:
سلام
محتاج دعا همشهری
۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۸ بچه سده سنت شکن
سلام
زیارت و حج تان قبول.
...
به روزیم با
بحث و تبادل نظر پیرامون "فرهنگ صحیح خواستگاری رفتن و طرز برخورد صحیح با خواستگار"[گل]
پاسخ:
سلام
ممنون
میاییم
۱۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۲۹ خانوم آفتاب پرست
حاجی زیارت قبول!دیگه واقعن به جَرگه ی حاجیان پیوستید!!
طوری نی بلخره شمام با مرور این خاطرات به کمی از "شهود عینی" ما دست پیدا خواهید کرد و مزه ی قرب الی الله رو خواهید چشید:)))
دوروسّه که آدم بعد از یه چنین اتفاقاتی تا چند وقت مبهوته و سردر گم و نمی دونه چی بنویسه و از کجا بنویسه و چه جوری همه احساساتشو به قلم بیاره ولی بعد این دوران گذار، یوخده شا بنویسین اینجا ، مام بخونیم!
پاسخ:
قبول حق
چشم ایشالا خواهم نوشت
سلاااااااااااااااااااااااااام
حجکم مقبول!!
می گم خداوکیلی دیگه شما نخوا دیوانه بشی
یکم عاقل بودی...
پاسخ:
سلام
از حسرت این سفر هر که دیوانه نشد دیوانه ست
یک دنیا التماس برای دعاهایم دارم که خدا را داشته باشم برایم بس است
پاسخ:
ایشالا قسمت خودتون بشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی