حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

مدتی ست یاد گرفته ام با واژه ها بازی کنم،سر به سرشان بگذارم،پیچ و تابشان بدهم.حتی گاهی با آنها قایم موشک بازی میکنم و احساسم را پشت رنگ و لعابشان پنهان میکنم تا آنها مدام در جستجوی من احساسم را فریاد بزنند ...
این دست نوشت ها همه بازی ودست گرمی ست برای نویسنده شدن؛مطمئنم روزی که نویسنده خوبی شدم تازه میفهمم این واژه ها بودند که یک عمر مرا به بازی گرفته اند
آن وقت من میمانم و یک قلم تمام شده و یک کتابخانه پر از تنهایی،گوشه ی حیات خلوت دلم...!
.............
برداشت مطالب این وب با ذکر منبع بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی

دريافت کد :: صداياب

یک دعا.....

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ق.ظ

میگن مادرها وقتی باردار میشن تو اوایل و اواسط بارداری خیلی رو اینکه دوست دارن بچشون دختر باشه یا پسر باشه بحث میکنن ولی وقتی پا تو نه ماهگی میذارن دعای اصلیشون این میشه :خدایا بچه ام هر چی میخاد باشه فقط سالم باشه!

به قول رضا امیرخانی وطن مثل مادر می مونه

حالا ما هم بعد ازکلی بحث و تشنج و اشتیاق یه دعای مادر گونه داریم:

خدایا رئیس جمهور هر کی میخواد بشه فقط اصلح و سالم باشه.............

نظرات  (۹)

آقای حاجیان خوبین شما؟
خب همین دعایی ک براش پست گذاشتین دیگه !!!!!!!
کسی دعاش غیر از این بوده عایاااااا !؟
..اصلح و سالم و ...!؟
(متعجب!)
پاسخ:
ممنون.
البته ما فقط دعا کردیم که استجابت اون فقط به خدا بر میگرده.
نمیدونم شایدم مستجاب شده ........
سلااااااااااااام
 
مطمئن باشین این دعای همه بود ...
که به حمد الله اجابت شد ... :)
...

پاسخ:
سلام
کدوم دعا؟
مطمئنین همه؟
چرا دارن
من تو این یه ماه خبرگزاری نبوده که نخونده باشم حتما که نباید خود کیهان باشه
پاسخ:
تو این یک ماهه که ننه جون منم سیاسی شده بود
فضای این دو خبرگزاری بسیار بیطرفانه ست
اگه سیاسی بشه دیگه دوست داشتنی نیست اینجا
منظورم خبرگزاریاست که گذاشتین البته صلاح ملک خویش خسروان دانند
پاسخ:
ولی این خبرگزاری ها که خط سیاسی ندارن،بیشتر اجتماعی فرهنگی اند
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۵ گریه های امپراتور

سلام.

زیباترین تشبیهی بود که می شد به کار برد.

 از دلشوره نمی تونم درس بخونم.

یعنی من چه جوری عمق فاجعه رو به تصویر بکشم؟

من مامانمو می خواااااااااااااااااااااااااام.(گریه)

پاسخ:
سلام
ممنون
دل می رود زدستم صاحبدلان خدا را
سلام
اینو میگم خطاب به مستر ملجایی: من از خیلی وقت پیش میدونستم که میدونید ولی خب به روی خودم نیوردم
پاسخ:
چیو میدونستین که میدونند!؟
اخی چقدر حسودیتون میشه به مامانا(نیشخند)
جدا از شوخی دعای منم همینه هرکی میشه طوری نیست جلیلی نیاد که اگه بیاد بدبختیم منکه به غرضی هم راضیم

پاسخ:
چی فکر کردین.اصلا هر وقت میخاند محبت خدا رو مثال بزنند از محبت مادر استفاده می کنند...
بهتره وارد مصادیق نشیم،نه؟
میخوای اصن وبتو من برات آپ کنم؟؟؟
دیگه شما به خودت زحمت ندی...
آخه میدونی من وقتی توی خونه یا خوابگاهم:
یا خوابم یا آنلاینم
یکی از این دو حالته
بدبخت لپ تاپم و مودمم، از وقتی بیدار میشم تا وقتی دوباره بخوابم روشنه...
خب از خودت بگو...
پاسخ:
عجب!
دقت کردی چند ثانیه بعد از گذاشتن یه پست، من برات کامنت می ذارم؟؟؟
چه احساسی داری؟؟؟
نه واقعا احساس غرور نمی کنی؟؟
پاسخ:
بابا آنلاین
شما ظاهرا بیشتر از خود بنده در روز به این وب سر میزنی!
چطوره؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی