حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

مدتی ست یاد گرفته ام با واژه ها بازی کنم،سر به سرشان بگذارم،پیچ و تابشان بدهم.حتی گاهی با آنها قایم موشک بازی میکنم و احساسم را پشت رنگ و لعابشان پنهان میکنم تا آنها مدام در جستجوی من احساسم را فریاد بزنند ...
این دست نوشت ها همه بازی ودست گرمی ست برای نویسنده شدن؛مطمئنم روزی که نویسنده خوبی شدم تازه میفهمم این واژه ها بودند که یک عمر مرا به بازی گرفته اند
آن وقت من میمانم و یک قلم تمام شده و یک کتابخانه پر از تنهایی،گوشه ی حیات خلوت دلم...!
.............
برداشت مطالب این وب با ذکر منبع بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی

دريافت کد :: صداياب

التماس دعاااااااااااااااا

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۱۵ ق.ظ



جوشن کبیر که خوانده ای؟!!!

این روزها تمام امیدم را در این جمله خلاصه کرده ام

تا از سر زدن به دیوار تنهایی سر باز زنم.


"یا رفیق من لا رفیق له"

"ای رفیق کسی که برایش رفیقی نمانده است"






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
محمد حاجیان

نظرات  (۱۸)

"ای رفیق کسی که برایش رفیقی نمانده است"

چقدر این جمله زیباست...خیلی هم پر مفهوم...

وبلاگ خیلی خوبی شده...و نوشته هاتونم که مثل همیشه عالی :)

 

پاسخ:
شما لطف دارین.
البته به پای نوشته های شما نمیرسه...
کجایین پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
میگما واقعا با چه هدفی تواشیح دم افطار رو گذاشتی به عنوان آهنگ وبت؟؟؟
واقعا چرا؟؟؟
خب چرا آخه؟؟؟
میبینم که این چند روز که من نبودم وبت سوت و کور بوده...
حیف اون همه عشق و محبتی که نثارت کردم!!!!
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۹ بالاتر از افلاک
کلیک رنجه کنید...
سلام خیلی خوب بود اما من می خواهم بگویم که در این شبها زمانی که واژگان از بیان حرفهای پنهان شده در هزار پیچ دلها طفره می روند و گویی مجال بیان نمی یابند اینجاست که دعای جوشن کبیر به داد می رسد می گوید هرآنچه را که نتوانستی هرگز بیان کنی
پاسخ:
سلام
مجال بیان هم باشد بیان ما کجا و نیایش معصوم....
قشنگ بود.ممنون

سلام.نواهنگ زیباییه.

فقط یه جایی می رسه به واقعه ی حر وداستان کربلا...

اونجا نمی تونم بگم خدایا بدتر از حر که نیستم...

آخر این مناجاتو اینجوری گفتن یه دل قرص می خواد .

 

وقتی می خونم یالیتنی کنت معکم و افوز معکم.

حر آخر امامش را راضی کرد من نمی دونم با همه ی اشتیاقی که دارم اگه توی اون لحظه باشم و امتحان بشم .....

 

پاسخ:
سلام.
اتفاقا منم یکم اینجاش به تردید افتادم که اصلا اینگونه در موردحر گفتن درسته یا نه!
ومن الله توفیق/ممنون
لغت نامه دهخدا:
مکشوف . [ م َ ] (ع ص ) آشکاراکرده شده . (آنندراج ). آشکاراشده و بی پرده و فاش شده و ظاهرشده . (ناظم الاطباء). کشف شده . آشکار. آشکارا. ظاهر. پیدا. نمایان .

پس نامکشوف عایا خنثی است؟؟؟؟

پاسخ:
حق با شماست
پس ظاهرا شما نیز نامکشوف مانده اید....
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۰۵:۴۴ یعنی موگویی سلام دکتر بوده؟
بچه ها این لینک عکس ها رو ببنید بعد  بگین این پست  فیس بوک رو سلام دکتر گذاشته چون عمه سلام دکتر با ی عده یالانچی  بهش گیر داده چرا عکس بچه ها مردما گذاشتی تو فیس بوک

عایا سلام دکتر بوده؟جان من عایا سلام دکتر بوده؟

اخه گیر دادن ب سلام دکتر میگن چرا اسکا بچه ها مردوما اپ موکونی...

مرد باشید حرف حق بزنید...

اگه فیلتر شکن دارید و عضو فیس بوکید  برید لینک اصلیش هم تا برنداشتند ببینید

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=337636179702829&set=t.100004278367823&type=1


http://www.8pic.ir/images/83190292010172945243.jpg

http://www.8pic.ir/images/40252334158520994878.jpg

http://www.8pic.ir/images/55688802432984663479.jpg

http://www.8pic.ir/images/61234275325189806546.jpg

http://www.8pic.ir/images/10555777874597947143.jpg

http://www.8pic.ir/images/72045735017413229968.jpg

http://www.8pic.ir/images/49260643723697903862.jpg


پاسخ:
فیلترشکنم کجا بود
اصن من تو فیس بوک نیسم.
سلام دکتر با اسامی دعوت شدگان ب افطاری بچه های مسجد اقا علی اکبر بروز شد

سلام

اگه اشتباه نکنم این مطلب از وب قبلیتون بود.

راستش من هنوز اونجا را بیشتر دوست دارم.

...

نواهنگی که گذاشتین خیلی قشنگه.الان بیش از یه ساعته گذاشتمو بطور خودکار تا تموم میشه دوباره....

التماس دعای زیاد

پاسخ:
سلام
بله از همون جاست.
شما لطف دارین،خودمم همینطور
التماس دعا
یا علی

سلاممممم

خدا را شکر که این شبها را برای دلتنگیهامون ایجاد کرد.......

جوشن آبی است روی اتش دل ....

پاسخ:
سلام خانم کریمی
خدا رو شکر که دلتنگیم....
التماس دعا

احساستو بگو این موقع شب یه بیکاری پیدا شده که به وبت سر بزنه...!!!
حالا سر زدنش هیچی، تازه کامنتم میذاره...

دیدی اکثر بازدید کننده ها فقط میان و میرن بی اینکه هیچ کامنتی بذارند؟؟؟

خب ب ب ب ب ب ب 
از خودت بگو... چه خبر؟؟؟  پارسال هیچی امسال هیچی تر...
حاجی ی ی ی ، راستی شنیدم ناخوشی؟؟؟ نگو که از دوری منه که خودم میدونم.. نیازی به گفتن نیست.
چند روزی خودت و وبت با فراق من سر کنید تا برگردم..
میدونم سخته برااات ولی طاقت بیار رفیق...!!!
خداحافظ ...(یه جاده رو تصور کن که من دارم میرم و شما داری اشک میریزی!!!)
پاسخ:
البته این موقع که نظر گذاشتی شب نبود دیگه سحر شده بوده!
احیا کجا رفتی؟
احمدی نژاد با تمام بدی هایش خوب بود...
دکتر سلام بروز شد...
منتظر شما...
پاسخ:
التماس دعا
راستی حاجی
کلا سخنرانیای حاج آقا خادمیان قشنگه.
دانلود کن بگوش
پارسال دانشگاه یکی از بچه های بالا بودم اونجا سخنرانی داشتند.
پاسخ:
از کجا فهمیدی حاج آقا خادمیانه؟
لینک قشنگاشو اگه داری بفرس
۰۷ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۶ غریبه آشنا
سلام...
فرازی از دعای عرفه:
خدایا....
چگونه دست به سوی دیگران دراز کنم؟؟
در حالی که خدای من تویی
و تویی کار ساز و زمام دار من...
ای هم دم تنهایی هایم...
مثل همیشه زیبا بود.
التماس دعا

پاسخ:
سلام،ممنون
التماس دعا
یا علی
جوشن که کلش فوق العادست. خداییش قشنگترین دعا ها جوشن و کمیله.
منکه عاشق دعای کمیلم
دمش گرم خدا.
نوشته بود یه جایی:
دوست دارم روز قیامت وقتی از خدا میپرسم: گناهامو بخشیدی؟؟
خدا جواب بده: پ ن پ !!!
پاسخ:
جوشن و کمیل
موافقم؛خیلی قشنگن
تو این شبای عزیز التماس دعا:)
پاسخ:
التماس دعا
یا علی
سلام
یک لحظه فکر کردم رفتم خونه ی قبلی
بعد دیدم نه!!!!درست اومدم
شما از اون خونه مهمون دعوت کردین

التماس دعای فرج
یازهرا(س)
پاسخ:
سلام
خوب زرنگینااااااااااااااااا
چیزی به ذهنم نرسید گفتم به اونجا رجوع کنم
التماس دعا
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی