حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

دست نوشته های یک دانشجو

حیات خلوت

مدتی ست یاد گرفته ام با واژه ها بازی کنم،سر به سرشان بگذارم،پیچ و تابشان بدهم.حتی گاهی با آنها قایم موشک بازی میکنم و احساسم را پشت رنگ و لعابشان پنهان میکنم تا آنها مدام در جستجوی من احساسم را فریاد بزنند ...
این دست نوشت ها همه بازی ودست گرمی ست برای نویسنده شدن؛مطمئنم روزی که نویسنده خوبی شدم تازه میفهمم این واژه ها بودند که یک عمر مرا به بازی گرفته اند
آن وقت من میمانم و یک قلم تمام شده و یک کتابخانه پر از تنهایی،گوشه ی حیات خلوت دلم...!
.............
برداشت مطالب این وب با ذکر منبع بلامانع است.

طبقه بندی موضوعی

دريافت کد :: صداياب

هرچه میخواهد دلت تنگت بگو...

نظرات  (۴۵)

امن ترین آغوش دنیا متکاست ...
بروز هستیم و منتظر حضور شما
۰۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۲:۴۵ بانوی تاریکی
شما یه گاو رو در نظر بگیر، یه ماه بهش محبت کن. یه طور دیگه بهت نگاه می کنه
ولی امان از انسان ها |:

 

پاسخ:
...... l:
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۷ فرشته ی بی بال
سلام.
وب خوبی دارید.:)
خوشحال میشم به وب من هم سری بزنید.
داداش حداقل منبع رو ذکر کن سایت دانشکده تغذیه اصفهان
پاسخ:
مطالب این وب همگی دست نویسه مگر اینکهزیرش نوشته بشه
متولد چه تاریخی هستین؟؟
چقد فعالیتتون کم شده :((
چه خبر از آزمون کارشناسی ارشد؟
ان شالله که هر چی صلاحه قبول بشین :)
پاسخ:
salam,sabtenam nakardam
سلام آقای حاجیان وب سایت http://www.safirejavan.ir/ دیگه چرا بالا نمیاد؟
آدرسش عوض شده؟
پاسخ:
سلام.یه مشکل فنی پیش اومده ظاهرا
۳۰ آذر ۹۳ ، ۰۱:۵۸ افسر ولایی مهدی(عج)
سلام علیکم بزرگوار.
با کلیپی از علی فانی درمورد امام غریبمون، امام حسن مجتبی(ع)، با مضمون "آقا شنیده ام جگرت شعله ور شده... " بروزیم...
یـ مهدی (عج) ـا
کربلایی شدنت مبارک  ولی رسم ادب این بودخداحافظی مینمودی نه اینکه  ازبقیه بشنویم؛هوم؟

سلام آقای حاجیان

ببخشید میخواستم بپرسم شما در حال حاضر مشغول به کار هستین؟

میتونم  شماره یا میلتون رو داشته باشم.

پاسخ:
سلام.بله
hajiyan.mohammad@yahoo.com

الحق که به ما درس وفا داد حسین ( ع ) / هر چیز که داشت بی‌ ریا داد حسین ( ع )
یعنی که تأملی کنید ای یاران ! / آن هستی خود زکف چرا داد حسین ( ع ) . . . ؟

دیدار  صاحب الزمان،عجب لیاقتی واقعا

دلم سوخت:((

۱۹ مهر ۹۳ ، ۰۰:۳۷ تبررررررررررریک

سلام

خبر واقعا مسرت بخشی بود...

 ضمن آرزوی موفقیت های بعدی برای کوچه

امیدوارم تبریک کوچک ما را پذیرا باشید

تحریریه نشریه سراج

پاسخ:
سلام.ممنون از لطفتون
شرمنده کردین.
سلام.موفقیت کوچه را تبریک میگم.کادر جدید صلا را معرفی نمی کنید? وبلاگتون خیلی راکده. این قالب برفی هم اندوه شگرفی به جان آدم میریزد.
پاسخ:
سلام.ممنون.این میل دبیر جدیده mzamani.1392@gmail.com
۲۵ شهریور ۹۳ ، ۰۰:۰۳ یه بنده خداااااااااااااا
آقای حاجیان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خداوکیلی داشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
داشتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امسال کوچه مقام برتر شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی امسال شما کاپ قهرمانی گرفتین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولی من شنیدم سوم شدین!و فقط به اول ها کاپ می دند و می نویسند برتر ها!!!!
ادبی امسال کوچه اول!
خداداند.
پاسخ:
سلام
امسال بین تمام نشریات ادبی تنها دو نشریه تونستند دارای رتبه کشوری بشند یکی کوچه و دیگری هم یه نشریه ادبی از کرمان...
نشریه ی ادبی کرمان که اسمشم درست یادم نیست، بعد ما قرار گرفت و بدین صورت کوچه به طور مجدد برترین نشریه ادبی این جشنواره شد.
کاپ که نه ولی اگه خدا قبول کنه تندیسمونم دادند که عکسشم می بینید....
موفق باشید.

سلام.بهتون تبریک میگم بابت افتخار آفرینی مجدد کوچه

ولی یه سوال داشتم،ما چند ترمی میشه با گروهمون یه نشریه دانشجویی تو دانشگاه چاپ می کنیم و بنده هم سردبیری این مجموعه را به عهده دارم ولی همیشه بعد از چاپ استرس جذابیت و فروشش را دارم که هیچ وقت هم اونطوری که میخوام از نشریمون استقبال نمیشه و بچه های گروه هم یکی یکی دارند سرد میشند.

بنظرتون چیکار باید کرد؟

اسم خودم و نشریه را اینجا نمیارم  که بازخورد منفی داشته باشه ولی اگه صلاح بدونید براتون میفرسم.ممنون

پاسخ:
سلام.ممنون
به طور کلی استقبال کم 3 علت بیشتر ندارد
1-ضعف نشریه
2-ضعف مخاطب
3-مناسب نبودن فضای توزیع با موضوع نشریه
در مورد علت 2 و 3 که ما کار خاصی نمیتونیم بکنیم ولی در مورد علت 1 خیلی کارا میشه کرد.
خوشحال میشم نشریتون را ببینم.
چه جالب...
مسئولین هم به یک "متاسفم" بسنده می کنند..
سلام علیکم حاج آقا
احوالات؟
اصولا سعی میکنم وبگردیم بی صدا و بدون کامنت باشه اما ...
1.آهنگ وبت که ورژن پیانوی زیبای مازیار فلاحی از آهنگ قلب یخیه... لایک!!
2. پست آخر که مربوط به سقوط هواپیما بود قابل تامل و قابل بحث بود. شاید اگه بخوایم به اتفاقات دور و برمون نگاه کنیم باید هر روز هزاران استعفا داشته باشیم. اما خب اگه اشکالی نداره ماجرایی دیگر رو برات تعریف کنم.. 
هر سال زمان اعلام نتیج اولیه کنکور سراسری اتفتقات ناخوشایندی می افتد. امسال هم یکی از این اتفاقات در شهر ما بود. کسی که به پایان رویاهایش رسیده بود و دست به کاری زد که نباید می زد. و در کنارش کاغذی گذاشته بود و خطاب به خانواده اش نوشته بود: از طعنه ی دوستانم که بدون هیچ امتیاز علمی با امتیازات غیر علمی در کنکور به رویاهایشان رسیده بودند خسته شدم. 
 حلالم کنید...
اگر به اطراف نگاه کنیم از این بی مسئولیتی ها و استعفا ندادن ها زیاد است. همین 7-8 ماه پیش بود که دو اتوبوس اسکانیا منفجر شدند و استعفا که هیچ حتی از ناوگان مسافر بری هم خارج نشدند. چند وقت قبل سوار یکی از همان مدل اتوبوس شدم و جالبه که تعداد چکش های خروج اضطراری رو زیاد کرده بودند و ... مسافران آن دو اتوبوس هم فراموش شدند. این هواپیما و هزاران اتفاق دیگر نیز فراموش میشوند اما ...
واقعا که انسان چقدر فراموشکار است...
یاعلی
پاسخ:
سلام برادر
1-ممنون
2-متاسفم
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۰۰:۳۱ برادر اعتدال
استعفا کوچکترین کاری ست که می شود در برابر این بی مسئولیتی انجام داد.منتظریم...
راستی ام که گل گفتی
۱۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۰ غریبه آشنا
عجب ب جمالت
عجبش کجا بود؟؟؟
maryam_b202@yahoo.com
پاسخ:
فرستادم
ﻫﻤـــﻪ ﺟـــﺎﯼ ﺩﻧﯿـــﺎ؛
ﮐــﻮﺩﮐــﺎﻥ ﺑــﻪ ﻫــﻮﭘﯿﻤــﺎﻫــﺎ
ﺷـــﺎﺭﻩ ﻣﯽ ﮐﻨﻨـــﺪ . . .
ﺩﺭ ﻏـــــﺰﻩ؛
ﻫﻮﺍﭘﯿﻤـــﺎﻫــﺎ ﺑــﻪ ﮐـــﻮﺩﮐـــﺎﻥ...
رسم اسـت بیاد قربانیـان یک دقیقـه سُکـوت کننـد ! پس خـوش بحـال کودکان ِ غـزه که سالهـاست " سازمـان ملل" به حُرمتشـان سُکـوت می کنـد .. !
۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۶ برادر اعتدال

دنیای بی غزه دنیای بی مزه )):

 

سلام.خداقوت

نتونسم بیام ولی خبرشو توی فرصت آنلاین دیدم

فقط شرمنده یه کم اطلاع رسانی تون ضعیف بود.:((

۰۵ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۸ مهمان مامان

خیلی ممنون بابت برنامه خوبتون

من سال پیش تو یکی از همین افطاری های پرهزینه بودم ولی به اندازه ی این افطاری به دلم نچسبید.کارتون عالی بود...

نظرات زیادی داشتم که بعضیشو تو همون فرم نظر خواهی نوشتم.

به امید تداوم این برنامه ها

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ســـــــــــــــــــــلام
این جملاتی که گفتید در مورد مسئولین شهر و دعوت از آنها و ... را به یاد داریم اولین بار همین دانش پژوهان فعلی بودند که ** *** ******** ** **** **** ***** **** ******* * *** *** *** *** ****** ***** **** **** ** ******** * **** *** ** ** **** **** ********* **** **** ***** * ** *** *** ****** ** ***** ** ** *** **** *******
******* ****** ***** *** *** ** *** *** ** *** ** ****** *** ********
.
اتفاقا مسئولین شهر بیایند و این ضیافت ساده را ببینند خیلی خوب است و با روحیه برخی از جوانان شهر آشنا می شوند. شده است افراط و تفریط از طرفی دانش پژوهان روزگاری ***** ** *** * ****** ** *** ** *** * ** ** ** **** **** ** ** ***** *** **** ** **** * ****** ***** ** **** **** ** *** *** ** ****
***** ***** **** *** *** **** **** ** *** * ******* ** **** ***** ** ***** ** ****

پاسخ:
سلام دوست عزیز
ممنون بابت نظرتون ولی باید خدمتتون عرض کنم بنده فعالیت و ارتباطی با دانش پژوهان نداشتم و بخاطر همین بخش هایی از نظرتون که در نقد این انجمن بود را حذف کردم.شما می تونید با مراجعه به وبلاگ این انجمن صریحا نظرتون را ارجاع دهید.
۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۵۹ غریبه اشنا
سلام...
خیلی وقت بود سعادت خوندن حیات خلوتو نداشتم.
خیلی دلم تنگ شده بود.
یادش بخیر پارسال...
موزیک زیبایی گذاشتی پارسال اهنگ دستمو بگیر حامد زمانی بود...
هر کجا هستی ...
به هر حال ...
خدا پشتو پناهت و موفق باشی
پاسخ:
سلام...
عجب!نظر لطفته.ممنون
۰۳ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۵۸ برادر اعتدال

من بازم عذرخواهی می کنم...

چقدر با این عکسا دلم سوخت ولی در محضر آفتاب افطار کنی لذت دیگری داشت.راستی دیدی چقدر راحت ما هم تلویزیونی شدیم ماااااااااااا

لینک عکسامم تو وبسایت های خبری گذاشتم برات.

پاسخ:
حالا توام هی دل بسوزون...
میرسم خدمتت.

"شب تقدیرتون" فوق العاده بود...

آرام نشسته ام ولی میدانی در دلم چ غوغایست.......

"برایم تفاوتی ندارد بند اول جوشن با بند دومش و بند صدمش و بند هزارمش (که هست ولی نیست!) وقتی تو را هنوز نشناخته ام..."

ین قسمتت مطلبتون رو خیلی دوست داشتم.قلمتون سبز و جاری

میگن یه شبه نمیشه ره صد ساله رو رفت ولی به نظر من اگه اون شب شبه قدر باشه میشه...
سلااام...
تست روانشناسی عاالی بود..

سلام،امیدوارم حالتون خوب باشه

با خوندن داستان "تست روانشناسی" یاد این شعر قشنگ از استاد بهرامیان افتادم.

فهمید دارم حسرتی، داغی، غمی ؛  فهـمید

از حجــم اقیــانوس دردم شبنـمی فهمید

می گفت یک جــایی دلم دنبال آهویی است

فــال مــرا فــهمی نفــهمی مبهــمی فـهـمید

این کـولی زیبــا دو مــاه از ســـال می آمد

وقـتی کــه می آمد تمــام کــوچه می فهمید

امسـال هــم وقتـی که آمد شهــر غـوغا شد

امسـال هــم وقتـی کــه آمـد عالــمی فهمید

اوداشـت هفـــده سـال یا هجده... نمی دانم

مـی شد از آن رخسـار زرد گنــدمی فهمید:

مـو فالـگیرُم... اومدُم فالِت بگــیرُم.... هـای

فهــمید دارم  اضـطرابی ،  ماتمـی ؛  فهـمید

دستــم به دستـش دادم و از تب ،تب سردم

بی آنکـه هـذیان بشـنود از مـن کمی فهمید

بخـتِت بلـنده... ها گُلو! چِشمون شیطون کور

راز تــونـه گـفــتـُم  پریـنــو آدمــی  فـهـمید

هی گفت از هر در سخن ،  از آب و آیینه

از مهـره  ی مار و  طلسم و  هر چه می فهمید

بـا اینهـمـه او کــولی خــوبی نخــواهـد شـد

هـرچـند از باران چشـمـم  نـم نـمی  فهمـید

مــی خـــوانــد از آیـیـــنه راز مــاه را امـا

یک عمـــر من آواره اش بودم، نمی فهمید!

 

گفتی هر چی دلت دوست داره بنویس،منم خواسم اینو بگم:

این روزها ﺩﻭﺭﻩ ﺩﻭﺭﻩ ﻯ ﮔﺮﮒ ﻫﺎﺳﺖ

ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻣﯽ ﭘﻨﺪﺍﺭﻧﺪ ﺩﺷﻤﻨﯽ

ﮔﺮﮒ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺧﻴﺎﻟﺸﺎﻥ ﺭﺍﺣﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺷﺎﻧﯽ

ﻣﺎ ﺗﺎﻭﺍﻥ ﮔﺮﮒ ﻧﺒﻮﺩﻧﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺩﻫﻴﻢ...

...

التماس دعا

در مقابل گناه مغرور باش

چقدر زیبا و بامعناست این جمله . . .

***

ادم فکر ش روهم نمیکنه..زندگی هر لحطه اش یه فرصته..ادم فکرشو هم نمیکنه..مثلا مجبور شی گوشی رو ورداری و سه تاشماره روبگیریو با زنی اونور خط تند تند حرفبزنی..ادم فکرشو هم نمیکنه یه شب مجبور شی..نصفه شب تو سیاهی شب..به انتطار یه ماشین بزرگ سفید بشینی..ادم فکرشم نمیکنه..تو اون جعبه بزرگ مردان اورژانسی چه چیزایی مثلا میتونه توش باشه..ادم فکرشم نمیکنه..یه شب خیابونای شهرو از پشت شیشه های ماشین اورژانس ببینی..ادم فکرشم نمیکنه..زندگی یه وقتایی فقط یه رابط باریک میشه..بین این ور و اونور..ادم فکرشم نمیکنه..هیچ وقت هیچ نصفه شبی..یه ماشین بزرگ امداد جلوی خونت توقف کنه..ادم فکرشم نمیکنه..دکترای اورژانس ِ امداد گرگهای بارون دیده شوخ طبعی باشن..ادم فکرشم نمیکنه..هیچ وقت خدا چشمش به مردای اورژانسی نیمه شب بیفته..ادم فکرشم نمیکنه..اگه ادم فکرشو کنه..لابد خیلی کارامیکنه..و خیلی کارا رونمیکنه..ادم اگر واقعا فکرشو کنه چی میشه؟
سلام
مگه کوچه بازم منتشر میشه؟
پاسخ:
سلام،قراره بسپرم دست یه گروه تازه نفس

سلام،ممنون از توصیه هاتون

چه خوب شد که پست تغذیه ای گذاشتین،من خیلی وقت بود که میخواستم این پیشنهاد رو بهتون بدم ولی نخواستم دخالت کرده باشم.

موفق باشید.

پاسخ:

سلام جناب جلالی

خواهش میکنم،سلامت باشین

سلام برادر طاعات وعبادات قبول
صدای دلمونو در آوردی با این پست
حرف دلمون نشر نشده هزارتا مکافات داریم نشر بشه چی میشه!!!!!!
شما فعلا از خودتو نشر بده ،ب قول معروف اول میزبان بعدا میهمان(مخاطب):))

پاسخ:

سلام،به همچنین

قیصر رحمه لله میفرماید:

همه حرف دلم با تو همین است که دوست...
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟

عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم
زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم؟

و احتمالا مردم جواب می دادند: بزن بزن :))

تشنگی به کنار منو گشنگی داره می کشه.17 ساعت!!!من یه میان وعدم جا میفتاد به ساعت نکشیده دو برابرشو می خوردم...

خدایا حواست هست داری چیکار می کنی دیگه!

پاسخ:
      خب آخه روزه بدون تشنگی وگشنگی ام که روزه نیست.اصلا هدف همینه....

سلام آقای دکتر

میگم دل من چیزی که قابل نشر باشه نداره،میشه غیر قابل نشراشو بگم:))

پاسخ:
سلام حامد،گرفتی ما رو؟
خب اگه غیر قابل نشره،چطوری میخوی نشرش بدی....

دل ک خیلی چیزا میخواد!
مهم اینه ک خیلیاش قابل نشر نیس جناب.........
پاسخ:
دل که خیلی چیزا میخواد ولی زیاد نباید بش توجه کرد،شما همون یه کم قابل نشراشو بگین.
۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۵:۳۰ برادر اعتدال

سلام،هر چه می خواهد بگوید این دل تنگم،تو میدانی دِ خب!:))

حافظااااااااااااااااا

.....

ما امروز بی سحری شدیم،التماس دعا

پاسخ:
سلام،شما کلا از این قاعده مستثنی اید...
...
می گفتی زنگت می زدم،محتاجیم
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۵:۲۷ متن زندگی
سلام و عرض ادب
سایت متن زندگی در راستای ترویج زندگی به سبک ایرانی  و اسلامی  در فضایی مدرن راه اندازی شد
http://matnezendegi.ir/
شما می توانید ضمن بازدید از این سایت مدرن و لینک کردن آن در راه کمک به تربیت نسل آینده ایران زمین کمبه ما کمک نمایید
*برای آشنایی بیش‌تر با روند تولید و انتشار محتوا در سایت متن زندگی می توانید اینجا *کلیک کنید.
http://matnezendegi.ir/content/459
با تشکر
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی